Zooo dan,
Livestream is voorbij.
Maar mensen mensen mensen.....wat was dit tenenkrommend SLECHT zeg,echt Jarre en zijn team moeten zich schamen!
Instrumenten zoals de ARP 2600 waren in het begin verschrikkelijk vals.
En als je dat gehad hebt is de laserharp ook nog eens zo vals als een kraai,dit kan en mag echt niet!!!
De soundmix was ook niet aan te horen,somige tracks waren gewoon een brei,en dan de solo's van Oxygene5 en Variation.
Dit is gewoon tijd rekken en werd de show gewoon 10/15 minuten te saai om naar te kijken en te luisteren.
Jarre moet echt kappen met die lange solo's op die Moog Liberation en zeker de ballade van de dooie mug op de Theremin.
Duidelijk is nu overigens te zien dat het merendeel echt geplaybackt werd,ook dit was duidelijk te horen,de live elementen kwamen loeihard in de soundmix en de rest (dus de orkestband zeg maar) stond duidelijk zachter.
Qua show had ik er meer van verwacht,alleen beetje vuurwerk en thats it,de projecties links en rechts van de Kathedraal en voor de rest niks.
Dit vergeleken met de show die ik een week geleden zag (hele Kathedraal vol met projecties en een partij vuurwerk wat met oud en nieuw in heel Nederland word afgeschoten)
Zo'n Indoorconcept komt hier dus totaal niet tot zijn recht op deze lokatie.
Had me er al dagen op verheugd om dit te zien,maar het was het aanzien bijna niet waard.
En degenen die dit concert wel te gek gaaf etc. vonden ..........dan klopt er iets niet met je.
Als Jarre dit zou terugkijken zal ie erg over de zeik gaan hem kennende,had hier veel meer van verwacht.
Zo,de storthoop heeft gesproken